Duyurular
Okullarda sorgu odası iddiası Tarih : 25.03.2014 03:37:45
Okullarda 'sorgu odası' iddiasıMANİSA - Türk Eğitim Sen Manisa Şube Başkanı Recep Varlıakman, sendika binasında düzenlediği basın toplantısında bazı iddialarda bulunud.

MANİSA - Türk Eğitim Sen Manisa Şube Başkanı Recep Varlıakman, sendika binasında düzenlediği basın toplantısında bazı iddialarda bulunud.

illi Eğitim Bakanlığı’nın dershaneler konusunda baskısının arttığını öne süren Varlıakman, 08.03.2014 tarih ve

009792 sayılı, Milli Eğitim Bakanı'nın imzası ile valiliklere gönderilen yazı ile Manisa Valiliği ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün müfettişler görevlendirdiğini söyledi.

arlıakman, görevlendirilen müfettişlerin bazı dershanelere, okullara ve yurtlara giderek, orada tespit ettikleri öğrencilerle görüşüp ifadelerine başvurduklarını ve yazılı ifadelerini aldıklarını ileri sürdü.

Recep Varlıakman öğrencilere şu soruların sorulduğunu iddia etti:
'Devam ettiğiniz dershanede siyasi propaganda yapıldı mı?

ropaganda faaliyetlerinde devlet erkanına yönelik iftira, kin ve nefret uyandırıcı ifadelere rastladınız mı?

apılan yönlendirmelere ve propagandalara tepki gösteren farklı siyasal tercihleri bulunan öğrenciler dershanelerden uzaklaştırıldı mı?'

strong>"VELİ OLARAK BEN BİLİRİM"
Cumhuriyet Savcılarını göreve çağıran Varlıakman, "Öğrenciler üzerinde bu baskı ve soruşturmalar başlatılırken öğrenci velisinin bilgisi, görüşü veya onayı alınmış mıdır? Alınmamışsa çocuklarımız, okullarında veya dershanelerde niçin rahatsız ediliyor?

kumaktan başka bir çabası olmayan gençlerimizin bu ve buna benzer sorular sorarak kafalarını karıştırmaya ve siyasetin, iktidarın çatışma ortamına sürüklemeye hiç kimsenin hakkı yok. Bir öğrenci velisi olarak, çocuğumu hangi dershaneye göndereceğimi veya göndermeyeceğimi ben bilirim. Bu konuda iktidarın beni yönlendirmeye hakkı yok" dedi.

2913 Kişi Tarafından Okundu.

Yazdır Yorum Ekle Tavsiye
1 2 3 4 5 Bu Haber İçin Toplam 2/1 Kere Puan Verildi (Ort:2)
Kaynak: ntvmsnbc

Kategori ¬ Genel

Yorumlar ( 0 )

Kayıtlı Yorum Bulunamadı

Diğer Haberler

Avcı: 100 bin kişiyi nereden buldular?

Avcı: 100 bin kişiyi nereden buldular?
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, bir etkinliğe katılmak üzere geldiği Eskişehirde, gazetecilerin sorularını yanıtladı.

 17.03.2014 15:37:41

Milli Eğitimde atamalar

Milli Eğitimde atamalar
Milli Eğitim Bakanlığında 14 genel müdürden 3ü görevden alındı.

 14.03.2014 13:34:34

YGS sorularına polis koruması

YGS sorularına polis koruması
Milli Eğitim Bakanlığı, ÖSYM ve Emniyet Genel Müdürlüğü, Yükseköğretime Geçiş Sınavı nedeniyle alarmda.

 10.03.2014 09:10:39

İki dili aynı anda öğrenecekler

İki dili aynı anda öğrenecekler
İSTANBUL - ESP Eğitim ve Danışmanlık ve İngiltere de eğitim veren Robertson Dil Okulu iki dilin aynı anda öğretildiği farklı bir yöntemle Yapı Kredi ve Garanti Bankası çalışanlarına eğitim verecek.

 30.05.2012 13:48:32

2012 ÖMSS sonuçları açıklandı

2012 ÖMSS sonuçları açıklandı
ANKARA - 2012 Özürlü Memur Seçme Sınavı (ÖMSS) sonuçları açıklandı.

 29.05.2012 18:58:13

Batmandaki çocukların kaderi değişecek

Batmandaki çocukların kaderi değişecek
İSTANBUL - Milli Eğitim Bakanlığı tarafından düzenlenen yarışmada Türkiye nin kaderini değiştireceğine inandığı projesiyle 100. olan sınıf öğretmeni Samet Doğan görev yaptığı Batman da çocukların karşılaştığı zorlukları kendisiyle yapılan röportajda ntvmsnbc ile paylaşmıştı.

 28.05.2012 06:26:18

Din dersi öğretmenleri ilahiyattan yetişecek

Din dersi öğretmenleri ilahiyattan yetişecek
İlköğretim ve liselerde verilen din kültürü ve ahlak bilgisi (DKAB) derslerinin öğretmenleri artık ilahiyat fakültelerinde yetişecek. Daha önce eğitim fakültesi bünyesinde olan DKAB öğretmenliği bölümleri, bu yıl ilahiyat fakültelerine devredilecek.

 28.05.2012 04:43:12

Öğretmenler artık 5 hafta daha az tatil yapacak

Öğretmenler artık 5 hafta daha az tatil yapacak
İSTANBUL - TOBB ETÜ öğrenci konseyinin düzenlediği konferansa katılan Bakan Dinçer, bakanlığın yaptığı çalışmalara, Okullar Hayat Olsun Projesi ile Fatih Projesine ve zorunlu eğitimin 12 yıla çıkarılmasına ilişkin düzenlemeye değindi. Eğitim sisteminde paradigma değişikliğine gittiklerini belirten Bakan Dinçer, eğitimde farklılıkların gözetilmesinin önemine işaret etti. Bakan Dinçer, çocukların küresel düzeyde rekabet gücünü yakalayabilecek bilgi ve yeteneklere sahip olması gerektiğini belirterek, çocukların toplumsal ve ahlaki değerleri, sosyal sorumluluğu, tarih bilinci taşıyacakları bilgi sahibi olmaları gerektiğini söyledi.

 26.05.2012 07:17:43

Lise sonda rapor krizi

Lise sonda rapor krizi
İSTANBUL - Milli Eğitim Bakanlığının illere gönderdiği yazı tartışmalara neden oldu.

 24.05.2012 06:13:58

 Kuş yuvasını bozma  ders kitabından çıktı

Kuş yuvasını bozma ders kitabından çıktı
Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, ilköğretim ve ortaöğretim İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük derslerinin kaldırılması konusunda herhangi bir çalışmanın olmadığını bildirdi.

 23.05.2012 14:56:51